Lonely rivers flow to the sea, to the sea. To the open arms of the sea. Lonely rivers sigh, ”Wait for me, wait for me”.

Det finaste igår var ändå när Adina och jag kom fram till att vi är som Meredith och Christina, och är inte det det bästa som man kan vara egentligen? Det finaste igår var också när Arvid släppte allt och kom hit och höll om mig när jag gråtit konstant i tre timmar. Är så glad att ha dessa ovannämnda i mitt liv. Ni är mina personer ❤️  

Här är förresten jag i min nya bikini som jag tycker om väldigt väldigt mycket. Idag ska jag springa en runda och läsa min bok som är mycket mycket bra. Häromdagen bokade jag tågbiljetter till Stockholm så snart snart snart är jag där, hos Adina och dansar tills hjärtat blöder och dricker vin. Det ska bli så fint. Ikväll ska jag dricka vin och pussas med Arvid. Det ska också bli fint. 

Kommentera

