Million things we done, we never stopped at nothing. When did we grow old?

 Jag har haft en fin vecka med massor med kalas! På onsdagen vankades det kalas med god mat och så, som det ska vara! Dagen efter det, på torsdagen, gick jag upp okristligt tidigt för att åka på jaktmässan på Elmia. Resten av kvällen hade Arvid och jag myskväll. 

   
    

 På fredagen var det dags för min och Rickys 20- och 21årsfest. Temat var ”ursäkta jag kom fel” och alla mina knäppa vänner hade verkligen kommit fel för hua vad roliga alla var. Så fint! 

 Och såhär kan en se ut på en lördag dagen efter en 20årsfest. Då jag mest låg i sängen förutom när jag städade.  

En reaktion på ”Million things we done, we never stopped at nothing. When did we grow old?

Kommentera

