Jag har slitit ut så många skor i en stad där ingen längre bor / 20

 Hejhejhej måndag och hejhejhej födelsedag! Idag har jag levt på den här jorden i 20 år! Adjöss med tonåren. Det ska firas med tapas och cava ikväll!
Min helg i Lund var fin. Jag sprang mina snabbaste 10 km på Lundaloppet, hängde med Arvids fina kusiner, promenerade i bokskogen och drack vin. Nu ska jag fortsätta min födelsedag med att äta räkmacka i sängen framför grey’s innan jag tar mig ut för en löptur. Solen skiner och jag tänker ändå att den kanske kanske kanske skiner för mig idag! 

2 reaktioner på ”Jag har slitit ut så många skor i en stad där ingen längre bor / 20

Kommentera

