Skärtorsdagsvin och havsluft

   

    

 Efter jobbet på skärtorsdagen fick jag äntligen dricka vin med mina fina tjejer.  Jag fick krama min Amanda som jag inte träffat på så himla länge så det var fint och jag kände mig lite helare igen. Det var en så himla knäpp och rolig kväll som slutade tillsammans i en trång säng kl fem med Adina och Amanda ❤️❤️❤️ så mycket hjärtan på den kvällen och dessa människor.

På långfredagen åkte jag till älö där jag andades havsluft, åkte båt, pluggade och pussades med Arvid.   Men innan jag åkte dit gosade jag med lammisar.

Kom hem på söndagen och då köpte Adina och jag naturgodis och frukt för 170kr som vi åt i min säng framför pll. Det var så fint att ha henne hos mig även om det bara vara för ett par dagar. Min bästa bästa Adina ❤️

På måndagen var Arvid och jag såhär fina för att vi skulle på kalas i Västervik med min mysiga släkt. Det var fint! 

Idag är det fredag och det har gått en vecka sen påsk och trots fint väder och vårvärme så har den här veckan rent ut sagt varit skitdålig. Min rygg har strejkat och jag har varit tvungen att vara hemma från jobbet. Jag kan inte minnas att jag har haft såhär ont i ryggen på över ett år och det gör så himla ont i mig. Hoppas det vänder snart. 

Helgen ska jag spendera på Älö för det finns inget som ger mig mer ro i själen än det. Mitt bästa ställe i hela vida världen!

Kommentera

