Sist när jag prata med dig, hade du luften kvar, byggt hus i enlivodo, ut på öppet hav

Snart är den här mördarveckan över och jag har överlevt, tro det eller ej. Jag har haft saker upp över öronen, massa jobb, och tider att passa. Men jag har hittat på massa kul också, till exempel:

Blivit bjuden på middag av Lina som vi åt framför säsongsavslutningen av PLL.   

Gått upp tidigt, lyssnat på Amason, Death Cab och Vance.  Pluggat på hagelgevär, patroner och trångborrning för att sedan åka till jobbet. Jobbar som annonsproducent på Swepress, mycket kul!

Ätit god lunch med Amanda! 

Blivit kär i mina nya snickarbyxor.

Ikväll väntar en myskväll med pasta och vin, en bra bok och så lite redigerande. Imorgon ska jag skriva högskoleprov (opeppen på det) och efter det ska jag välgörenhetsspinna för barncancerfonden i en timma och sen ska jag äntligen få pussa på Arvid. Trevlig helg hörni!

Kommentera

