Du är den enda kvar, säg aldrig förbi, nej säg att du är fri till slut

Idag har jag varit på begravning och gråtit bort mascara och läppstift. Hållit pappa i handen och kramat farmor och farfar hårt ♥ Det är så hemskt och sorgligt men samtidigt fint. Hoppas du har det precis som du vill där du är nu Mimmi.
Men ikväll ska jag träna ett favoritpass innan jag och Arvid ska äta pasta och dricka vin för att fira att jag har fått jobb på tidningen (!!!) Alltså är så himla glad över det. Sådär hoppigt och skuttigt glad.

Imorgon väntas jakt och en trip till Växjö med braiga personer. Och på söndag ska jag äntligen få träffa min stjärnsyster Adina.

Kommentera

