But there is a truth and it’s on our side, dawn is coming open your eyes, look into the sun as a new days rise

Processed with VSCOcam with x1 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

 

Processed with VSCOcam with f2 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset

I fredags efter provjobb och träning begav jag mig till Kalle där mina favoritpojkar befann sig. Vi lagade middag och skrattade så mycket att vi fick ont i magen.
I lördags vaknade jag upp med min Arvid. Vi åt frukost framför braskaminen och kramades pussades myste massor. När det började skymma ute drack vi vin och lagade middag. Det var så fantastiskt fint. En flaska mousserande vin, en flaska rödvin och förrätt och huvudrätt senare var vi mycket mätta och belåtna. Satt uppe till långt efter midnatt och pratadepratadepratade om allt som är viktigt och allt som är oviktigt. Är så glad att ha en sån smart och fantastisk pojkvän som Arvid. Så kär i dig. Lördagen var ungefär det finaste på länge.

Igår packade vi ihop skidor, pjäxor, hjälmar och drog till Kisa för att åka. Mmmmh, har saknat det! (Inte åkt på superlänge pga operationen men nu så).
Det var min mycket mycket fina helg.

Dock gick min fina, starka och kloka gammelfarmor bort i lördags. Jag är så ledsen över det, men förhoppningsvis har du det fint där du är nu. Må du vila i frid kära kära Mimmi. Du kommer alltid vara med oss♥

Kommentera

