Down in the ocean of sound, sound, we’ll live in slow-motion

Finaste nu: att jag och Adina köpte biljetter till mitt favvo-indierockband och ska se dem tillsammans i ett sommarvarmt Stockholm. Att jag har en ledig och fin helg att se fram emot. Att Arvid skickar fina och peppande sms. Att mamma kommer in på kvällen och lägger sig bredvid mig och mammakramar mig.

Jobbigaste nu: att igår var den mörkaste dagen på ca sjuttioelva dagar och att jag inte ens kunde ta mig till träningen. Att det kostar 450 kr att göra högskoleprovet.

Processed with VSCOcam with f2 preset
En middag med Lina i måndags!

Kommentera

