Känner mig som döda fallet, en fors utan vatten, dom sprängde bort och dikade ur allt liv

Processed with VSCOcam with f2 preset

Alltså den här veckan. I början av veckan ville jag bara gräva ner mig och stanna under en sten för alltid. Men sedan, vips, så blev jag glad igen och det känns som att livet är med mig lite nu. Hoppashoppashoppas. Annars då? Har varit på arbetsintervju, tränat, pussats hejdå med min Krisse och gråtit över att vi inte ses på två månader nu. Bläää heartbroken. Jag har skrivit och skrivit och skrivit och lyssnat på LP.

Igår fyllde även min finaste/bästaste/enastående pojkvän 21 år. Det är så fint att få fira din födelsedag år efter år. Tusen grattispussar igen, du förtjänar allt fint i världen ❤️

Kommentera

