My eyes are getting heavy and it’s starting to show, I’ve never seen it coming, never seen a thing

Processed with VSCOcam with f2 preset

 

Har betat av en helg med jobb fredag och lördag och igår hängde jag med mina bästa människor. Vi åt mat, spelade pictionary och så fick jag kramas med Kristin igen. Så himla fint att det nästan gör ont i hjärtat. Idag har Arvid och jag tagit långpromenader med Lucas och Becca i snön, ätit soppa framför brasan, gosat och så har jag tränat.

Annars är livet lite som det brukar och i förrgår ringde jag ett sånt himla jobbigt samtal men förhoppningsvis så blir det, i och med det, lite lättare nu.

Kommentera

