Heart is an empty room

Processed with VSCOcam with x1 preset

Processed with VSCOcam with x1 preset
Den här veckan har jag haft konstant träningsvärk så jag knappt har kunnat gå, men igår var jag ledig och då lyssnade jag på the Smiths och åkte till Linköping med Jennifer.

Processed with VSCOcam with x1 preset

Processed with VSCOcam with f2 preset
Där pratade pratade pratade vi och skrattade åt knäppa saker, åt lunch och shoppade så som man bör. Jag fick med mig himla fina grejer men finast är nog min ny LP och behån. Mm, fina!

Processed with VSCOcam with f2 preset
Väl hemma tog vi en promenad i snön och lagade sedan caesarsallad som vi bjöd Arvid och Simon på. Mycket bra torsdag!
Idag har jag ungefär bara promenerat, tittat på Grey’s och jobbat. Men så får det vara ibland!

Kommentera

