Haven’t had a dream in a long time, see, the life I’ve had can make a good man bad

2015/01/img_0040.jpg

Idag är det fredag och heja vilken produktiv dag jag har haft. Jobbat 7-12, köpt ett nytt jaktställ, badat bubbelbad, städat och ikväll ska jag jobba 18-21 innan jag ska pussa lite på min Arvid. Är lite extra glad i själen för att jag är ledig i helgen för första gången på en månad.

Annars då? Längtar tills det mesta av halkan försvinner så jag kan snöra på mig mina nya löparskor, har fått hem min nya iPhone och tittat på 500 days of Summer med min favorit Zooey och med det bästa soundtracket en film någonsin haft.
Imorgon väntar älgjakt och senare middag och gos med Arvid.

 

Kommentera

