Om år tvåtusenfjorton

På ett sätt ska det bli överväldigande skönt att det här året är över om ett par timmar. Det har varit mitt jobbigaste år rent psykiskt och fan vad tufft det varit. Det har fått mig att inse att jag måste jobba på mig själv, få mig helare igen. Det finns tiotals opublicerade inlägg här fulla med tankar om det som varit så mörkt i år. Men någonstans på vägen till att publicera så tar det stopp. Men kanske att jag finner någon slags acceptans och att de kan publiceras här så att hjärtat blir lite lättare.

Samtidigt som det kommer att bli skönt att lämna 2014 bakom mig så har jag som nästan alltid lite separationsångest. Även om det här året har varit himla tufft har det också varit väldigt fint. Jag har stått inför utmaningar som jag aldrig stått inför förut, jag har, som jag skrev i listan, kommit ur min comfort zone, lärt känna fantastiska människor och jag har växt otroligt mycket i mig själv.

Ikväll ska jag fira in det nya året med mina fina vänner och hångla med Arvid vid tolvslaget precis som de senaste 5 åren.
Hejdå till det som varit så svårt i år och hej till nytt och ljust. Tar med mig allt fint 2014 har gett mig och ser mycket fram emot det som 2015 ska ge mig. 

Kommentera

