Sätter mig en stund under träden, allt är sig likt här sen nationalteatern

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/7a2/29747371/files/2014/12/img_8717.jpg
Jag och min bästa vän i lördags! Lyckliga!
Hade en himla fin lördag med mina bästa grabbar. Alltså vet inte vad jag skulle göra utan dom? Får mitt liv att vara lika ljust som om solen skulle skina hela tiden.
Annars har jag jobbat, bakat pepparkakshus med Arvid, tittat på julfilmer och myst.
Idag är det dan före dan och känner mig fortfarande som Elin 5 år.

Kommentera

