From underground to overground

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/7a2/29747371/files/2014/12/img_8704.jpg
Igår hade jag en himla fin dag med min bästa Adina. Vi åt scones, pratade om viktiga och oviktiga saker, promenerade och köpte julklappar. Resten av fredagskvällen åt jag middag med min familj och spelade sällskapsspel. Det var så längesen så de behövde min själ!
Idag har jag jobbat och vad är inte finare än att krypa ner i sängen bredvid Arvid när en slutat? Så där har jag spenderat ungefär halva dagen!
Ikväll ska jag hänga med mina grabbar, dricka öl och laga middag, och imorgon väntar pepparkakshusbak (långt ord), jobb och glöggmys med Adina och Michaela ❤️

Kommentera

