Ingenting är vettigt 03:30

Dagarna går och går och igår var det endast en vecka kvar till julafton. Jag har gjort mycket mysigt den här veckan så som att hänga lite i Linköping med Adina och Michaela och tittat på håkanbio <3 som var SÅ HIMLA FIIIIIN. Höll hand med Adina under Tro och Tvivel precis som det ska vara.
Sedan har jag jobbat, myst med Arvid och Lina, sprungit lite och så.

Lyssnar mest av allt på den här -> magiskt, men tragiskt spellistan som ungefär var det enda jag lyssnade på under 2010.

Har egentligen så mycket att skriva här men oftast tar det stopp där. Letar efter inspiration och hoppas att min kreativitet kommer tillbaka snart för alltså saknar den så mycket. Men det kommer nog. Snart hoppas jag.

ae25a41e93ac941a4fb10e4109febed8

 

Kommentera

