Om ni vill ha mig, kära vänner, så kan ni få mig så lätt

IMG_8653.JPG

IMG_8654.JPG

IMG_8655.JPG
Lite såhär har min senaste vecka sett ut! Har jobbat tre långa långa dagar, tränat, gosat med Fanny och med Lina, myst en onsdagkväll med Adina och Michaela. Sånt fint <3
Idag släpptes Boma ye på spotify och jag är i ett musikaliskt känslomässigt kaos. ALLTSÅ ❤️
Imorgon ska jag upp vid 05.45 och jobba och sedan ska jag äntligen få pussas med Arvid.
Ville mest bara säga hej och att jag lever!

Kommentera

