I was the wrong damn girl in the wrong damn room, I broke my glass balloon.

Vilken vecka jag haft. Har blivit med jobb (!!!), gått på himla roliga träningspass, tränat innebandy med grabbarna, spytt en hel natt pga överansträngd mage antagligen (åt så ensidigt i London så blev väl kaos när jag kom hem och fick äta riktig mat haha). Så sen i onsdags natt har jag legat i sängen konstant, ätit ett par mackor, streckkollat Grey’s och häromdagen sov jag 19 timmar på ett dygn. Utmattad much?
Men idag mår jag fint. Det är fredag och jag ska spendera den här eftermiddagen i bilen med Arvid. Älskar att åka bil med Arvid för har alltid så himla kul så jag dör av skratt. Vi ska iallafall upp till Lucas och Becca, som flyttat 29 mil ifrån oss, och det kommer äga. Saknar dooooom. Är pepp!

Bild 2014-12-05 kl. 15.05 #2

Överexponerad cambild igen, sorry för det men alltså: motivationen finns liksom inte när man varit sängliggandes konstant i två dygn. Är iallafall jätteglad här haha! 

Kommentera

