Such great heights

Bild 2014-11-29 kl. 17.06 #2 Bild 2014-11-29 kl. 17.08 #2 Bild 2014-11-29 kl. 17.08

Tre svartvita från Photo Booth, en drömmig, en pose eller något och en puss till er. 

Alltså hade mysigaste kvällen igår med min favorittjej. Vin, bastu, naturgodis, frukt och massamassamassa prat tills vi stupade i säng. Min finafina Amanda, vad jag tycker om dig <3

Idag har jag sprungit 6 km i 0 grader och det gör megaont i lungorna. Blä. Men det gick. Ikväll ska Arvid och jag laga middag och dricka vin. Kanske dansa lite med våra vänner. Puss på er!

Kommentera

