En lista

Hej fredag! Igår bakade jag lussekatter, pepparkakor och kardemummakakor med farmor och det var så fint. Längtar så mycket efter december nu, tur att det bara är ett par dagar kvar. Jag tränade och pussades med Arvid också! Ikväll ska jag mysa med min fina Amanda och det är SÅ efterlängtat <3

Blev lite utmanad av Adina att svara på den här listan så varför inte tänkte jag!

1. Vad är det finaste som har hänt dig den senaste veckan?
I lördags när jag fick träffa så många av mina saknade vänner samtidigt. Deras chock och glädje när de såg att jag var hemma. Så himla fint. Samt att få ägna en hel dag åt att umgås med farmor. 

2. En låt som alltid får dig att dansa?
Kan inte välja en så får bli tre: Slagsmålsklubben med Sponsored by destiny, Panda Da Panda med 
Vem e du och såklart Håkan med Kom igen Lena.

3. Ditt tidigaste barndomsminne?
Så svårt! Men de allra starkaste är nog från somrarna på Älö med hav, skratt, fiske tidiga mornar och sånt där mysigt. 

4. Vad gör dig nervös?
När jag ska göra något som jag inte förberett väl. T.ex. hålla ett föredrag eller redovisa något som jag absolut inte har tränat på eller förberett. 

5. Kan vi få några detaljer från ditt senaste hångel?
Det var med….. Arvid! Haha det kunde ni absolut inte tänka er va? 

6. Vad skulle du vilja ha lite mer av i ditt liv?
Konserter och festivaler. Annars är jag rätt så himla nöjd faktiskt. 

7. När är du som mest kreativ?
Måste deppigt nog säga att det är när jag mår rätt dåligt. Fast inte för dåligt för då vill jag bara ligga i sängen och aldrig gå upp. 

8. Visa en bild på dig själv som du tycker om.
IMG_4739Den här! Student, mina bästa grabbar och så himla mycket lycka!

9. Din favvo tv-serie just nu?
Min bästa favvoserie är föralltid The O.C.

10. Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år?
Om fem år är jag 24 år, då är jag förhoppningsvis färdigutbildad journalist eller miljövetare med inriktning Östersjön. Bor tillsammans med Arvid och är mycket nöjd med tillvaron. Har kanske ett jobb eller åker ut och ser världen med Arvid. 

Kommentera

