Två svartvita

IMG_8547.JPG

IMG_8558.JPG

 

Nu var det ett tag sen igen. Men sedan jag kom hem har jag velat ta igen så mycket som möjligt med så många som möjligt av mina nära och kära. Det har t.ex. blivit trerätters hos familjen Fasth, fest med mina alldeles fantastiska grabbar och hela saknade frödingegänget, kåsatittande och enduroåkande, en hel del träning både på gymmet och på friskis, promenad med Ellen, knäckbak med Lina och mys med Arvid.
Kommer på mig själv med att vara riktigt lycklig mest hela tiden. Och när jag kommer hem till raggmunk och stekt fläsk efter ett himla svettigt och roligt träningspass så bara väller tacksamhet- och lyckokänslorna över mig. Att få komma hem till ett hem där det lagas riktig och fantastiskt god mat gjord med kärlek och där det alltid finns en kram tillgänglig när man behöver en. Att slippa laga broccoli och kyckling varje dag och att slippa komma hem till ett tomt rum är fantastiskt. Att få vara nära mina vänner och min familj är guld.

Nu står min granola i ugnen och ikväll ska jag laga laxsoppa till familjen. Annars är det jobbsökande, träning, Arvidgos, planerande och förhoppningar om snö som tar upp det mesta av min tid och det tycker jag är fint.

Kommentera

