Senaste dagarna hemma i Sverige

Hej fina! Med idag har jag hunnit vara hemma i tre dagar. Jag har hunnit med att överraska min Arvid, ätit god mat, äntligen fått löpträna i skogen, träffat bästis igen, kramats med farmor och farfar och sånadär mysiga saker.
Igår var jag bjuden på middag hos Lina och det är så fantastiskt att få umgås med min bästis igen. Sedan tränade vi en timme och efter det somnade jag tätt intill Arvid. Det är också himla fantastiskt, att varje natt få somna bredvid världens finaste människa igen.
Dagens planer är te och scones hos min Adina ❤️ löpning i skogen och middag hemma hos Arvid. Är så lycklig över att vara hemma igen och att få vara nära mina viktigaste människor.

IMG_8489.JPG

IMG_8490.JPG

Kommentera

