141114

Jag springer och springer och springer. För att jag älskar att springa. Men på sista tiden har 5 km känts jobbigare än milen och kroppen är liksom ur funktion på något sätt. Jag tar mig ut ändå nästan varje dag med hopp om att jag ska få tillbaka energin jag vanligtvis har men än har den inte kommit tillbaka.
Jag vet inte om det är en kombination med att jag nu väger så lite, att små hjärnspöken dykt upp och bristen på närhet.
Förhoppningsvis så vänder det här snart för jag saknar att springa fylld med energi. London, ge tillbaka gamla Elin.

Pratade i timtals med min fina Arvid igår och jag förstår inte hur han alltidalltidalltid kan rädda/hjälpa/peppa/trösta mig. Fast vi inte ens är i samma land. Skulle gå under om det inte vore för Arvid. Tack gode Gud att jag har dig. Går snart av av saknad. Längtarlängtarlängtar tills vi äntligen ses igen ❤️
Idag regnar det massor och det känns rätt lockande att dra täcket över huvudet och lyssna på Bon Iver resten av dagen. Men jag ska ta mig ut på intervaller och ikväll väntar middag på Hard Rock!
Spretigt inlägg men så kan det bli ibland när tankarna spretar åt olika håll.

IMG_7047.JPG
Vill vara här

Kommentera

