De senaste dagarna och Brighton

Hejhejhejhej. Det var ett litet tag sedan! Sedan sist har jag sprungit, promenerat, ätit scones och köpt te hos Ellis och lite såna mysiga saker.
Igår ställde jag klockan på sju och gick upp, åt frukost och tog mig till Victoria station för att möta Ellis. Vi skulle nämligen äntligen åka till Brighton. Jag var superpepp.

Och hörni, vad jag gillar Brighton. Fick äntligen andas havsluft igen och var lycklig i själen. Vi gick runt och såg oss omkring, åt lunch på en uteservering i sol. I november liksom? För bra för att vara sant. Drack vin, tittade i söta butiker, pratade massa och åt middag med efterrätt på en italiensk restaurang innan vi satte oss på bussen hem. Kom hem runt halv tolv och stupade i säng. SÅ fin dag <3 Tack Ellis och tack Brighton.

IMG_8389

Glad och pepp Elin påväg till bussen.

Processed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with f2 preset

Hur mycket oohade vi och aaahade vi inte när vi tittade ut över detta? Så fint.

Processed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with f2 preset
Mysig gata + mysig Ellinor + mysig pub

2 reaktioner på ”De senaste dagarna och Brighton

Kommentera

