”My father gave me the greatest gift anyone could give another person, he believed in me”

20131110-123233

Även om  du retar gallfeber på mig ibland och kan göra mig alldeles vansinnig så är, och kommer du alltid att vara en förebild för mig min fina fina pappa. Det vet du. Jag är så stolt över att vara din dotter.
Det finns ingen som tror på mig så som du och mamma gör och jag vet ärligt talat inte var jag skulle vara idag om det inte vore för er. Du är bara bäst helt enkelt.
Alltid pappas flicka ❤️

Kommentera

