A very very good friday

Vilken härlig fredag jag hade igår. Hade fredagskänsla för första gången sedan jag gick i skolan, måste varit för jag jobbat hela veckan. Vaknade och tog en fantastisk morgonpromenad i solen innan jag åt frukost och åkte iväg för min sista dag på jobbet. Kommer sakna min soppvänner så mycket :( Efter massa kramar åkte jag hem och svirade om till träningskläder för att köra intervaller i Hyde Park och jäklar vilket pass det blev. Idag har jag sån träningsvärk i rumpan att jag knappt kan sätta mig ner.
Avslutade min dag på Hard Rock och det var min fredag och den var så fin.

Hade även skickat ett blombud till min finaste Arvid så när han kom hem från jobbet så hängde det en bukett rosor på hans dörr <3 Arvid förtjänar det finaste i hela världen.

Vaknade upp med nackspärr igår och det har inte gett med sig över natten så hoppas det blir bättre under dagen. Jag har iallafall ätit frukost i sängen framför Grey’s och pratat med Arvid <3 Nu ska jag ut på en PW innan jag beger mig till en Farmers Market i South Kensington. Hoppas er helg är himla fin!

Processed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with x1 preset

 

Kommentera

