Tid, jobb och julskyltning

Hej fina. Herregud vad tiden går långsamt men ändå fort. Känns som att den här veckan susat iväg men ändå som att den släpat sig fram. Konstigt det där, men så har hela min Londonvistelse känts. Som att jag har varit här i minst ett halvår men ändå som kanske tre veckor också.

Igår var en kall och regnig novemberdag och jag gick morgonpromenad och lyssnade på morgonpasset, jobbade, köpte smink och sådär.
Idag är det också en hemskt kall novemberdag med endast två plusgrader men dock solig. Imorse sprang jag 5,5 km (utan musik pga ingen service på telefonen) innan frukost och det var så kallt så det kom rök ur munnen på mig, så har jag jobbat mitt näst sista pass och promenerat längst Themsen i City.

Gick längst Oxford Street för att ta bussen hem och det var vakter och kravallstaket överallt, tydligen så ska julskyltningen tändas ikväll och det är sådan hets. Dock älskar jag allt som har med jul att göra men jag menar, hur mycket hets kan det vara så det behövs vakter?

Processed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with f2 presetNågra som tjuvstartat med julskyltningen hihi.

 

Kommentera

