Bury the rag deep in your face, for now’s the time for your tears

I söndags blev det minsann ingen Sunday roast då vi var för sent ute :(( får bli nu på söndag istället. Men hade en mysig kväll med middag och sånt med Ellis och hennes fina flatmates i Angel.

Igår jobbade for the first time på ett lunchställe som serverar soppa. Ska jobba där ett par timmar om dagen hela den här veckan vilket känns skönt, välbehövligt, kul osv. Igår efter jobbet tog jag mig även ut på en 7 km löptur i Hyde Park. Och det var SÅ lerigt pga hade regnat hela dagen och SÅ kallt, typ sju grader. Men jag överlevde och belönade mig själv med en varm dusch och kycklingsoppa efteråt. Resten av kvällen pratade jag med Krisse och Arvid <3 Saknar!
Har jobbat idag med men på det här stället jag är på nu (och resten av veckan) tar det ca 1 timme att åka till så har mest åkt tunnelbana idag känns det som men startade den här dagen med 5 km pw i sol och novemberkyla. Fint!

Ikväll ska jag äta halloumisallad och titta på Grey’s. PUSS

Processed with VSCOcam with f2 preset

Såhär fint är det utanför Naturhistoriska nu! De har börjat med julskyltning i affärerna och julpyntning på gatorna här vilket är alldeles underbart. SÅ mysigt! 

Kommentera

