021114

Igår satt jag i massa timmar på ett café och drack ett nytt favoritte och skrev. Det var fint! Något som också var fint var att jag hann med samtal med både Ellen, Lina och Arvid <3 Lyckopiller!
Idag vräker regnet ner utanför mitt fönster så jag sitter inne och lyssnar på She and Him och en favvolista (mmh oldies), läser, skriver, peppar julen och hänger på Pinterest. När regnet avtagit lite ska jag ge mig ut på en långpromenad i Hyde Park/Green Park och ikväll ska jag äta Sunday roast med Ellis. I veckan som kommer väntar jobb. Heja!

Processed with VSCOcam with f2 preset IMG_8278 Processed with VSCOcam with x1 presetSåhär såg min dag ut igår: 6,5 km löpning och 2 km pw och sedan skrivande och tedrickande på café!

2 reaktioner på ”021114

Kommentera

