Den siste oktober

Igår sken solen över London och det var 20 grader varmt. Skulle kunna missta London för vilken medelhavs-stad som helst igår.
Jag startade iallafall min dag med intervallträning och jag satte rekord på kilometern vilket kändes kulkulkul. Efter en dusch senare begav jag mig in till Photographers Gallary för att gå på fotoutställning!

Processed with VSCOcam with x1 presetDet var fint och intressant. Efter någon timme där drog jag mig till Ellis jobb för att äta lunch, dricka te och läsa. Gick sedan runt och njöt av det varma vädret innan jag åkte hem och då var det såhär fint:
Processed with VSCOcam with f2 preset

Resten av kvällen spenderade jag pratandes med min fina Arvid. Saknar honom så jag går av på mitten. Vill bara hem och få bli kramad av honom, världens bästa människa <3

Idag är det lördag och den första november. Nu ska jag ut och springa och i eftermiddag ska jag skriva. Puss på er!

Kommentera

