A man travels the world over in search of what he needs, and returns home to find it

IMG_8247.JPG

IMG_8246.JPG

IMG_8249.JPG

IMG_8248.JPG

IMG_8243.JPG

IMG_8245.JPG

IMG_8226.JPG

IMG_8244.JPG

 

De senaste dagarna har min fina familj varit hos mig. Det har varit så himla fantastiskt att ha dom här, att få prata, kramas och bara vara nära varandra igen <3 Vi har hunnit med saker som afternoon tea, häng i Camden, åkt båt på Themsen, ätit massa god mat, skrattat så vi fått ont i magen, promenerat i Hyde Park och sånt där fint. Är så tacksam över att ha världens finaste familj.
Igårkväll åkte de tillbaka till flygplatsen och jag grät på bussen hem och ca resten av kvällen. Vill liksom inte vara ensam här i London mer. Men idag sprang jag min första runda på en vecka och nästa vecka ska jag jobba. Så det blir nog bra ändå.

Kommentera

