251014

I dagarna två har jag mått väldigt dåligt, halsont, huvudvärk och igår hade jag lite feber. Så min dag igår var inte så händelserik. Jag låg mest inne och tittade på OITNB och pratade med Arvid och försökte bli frisk! Idag har jag mått lite bättre men halsontet är fortfarande kvar. Hade en springtur inplanerad men tog en lugn promenad i Hyde Park på fem km istället. Måste bli bättre på att lyssna på min kropp haha! Gick sedan till Trafalgar Square och tittade lite. Det är så fint och höstigt här nu. Alla löv är gula/orangea/röda och när solen skiner ser det ut som hela London brinner.
Ikväll ska jag förbi mitt gamla jobb och hänga lite med mina fina vänner innan jag möter upp min älskade och saknade familj! Åh!

IMG_7967.JPG
Bilden är inte tagen idag men såhär glad är jag över att äntligen få träffa min familj ❤️

Kommentera

