The best view comes after the hardest climb

Processed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with f2 preset

Igår begav jag mig som sagt till det här området! Shoreditch. SÅ fint. Stor gilla på det. Kollade i fina vintagebutiker, caféer och på söta sidogator.

Processed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with f2 preset

 

Satte mig på ett café och drack en smoothie med persika, passionsfrukt och mango innan jag gick vidare till en pub där jag träffade två mycket bra personer, nämligen Ellis och Tove. Vi drack vin/öl och pratade om bra grejer. Senare åt vi middag på golvet. Skrattade så himla mycket under hela kvällen och jag tror inte att jag skrattat så mycket sedan Arvid var här. Sov där och tog bussen/tuben hem tidigt imorse. Sånt himla fint dygn i östra London.

Idag har jag gjort rätt trista saker som att tvätta och sånt nödvändigt. Har hunnit med en PW på en mil i Hyde Park och nu sitter jag i sängen med halsont och huvudvärk. Hoppas det går över fortfortfort för vill springa och om två dagar kommer ÄNTLIGEN min fina familj hit <3 Som jag längtat! Ikväll ska jag skriva CV, prata med Arvid, äta soppa och titta på OITNB.

Kommentera

