Hopeless wanderer

Processed with VSCOcam with m5 preset Processed with VSCOcam with m3 preset Processed with VSCOcam with m3 preset

 

Idag startade jag min dag med 5 km löpning och 20 minuter styrka i Hyde Park. Det var fint. Efter en lunch bestående av två ägg på knäckebröd och hericoverts (glamoröst) begav jag mig till Harrods. Och alltså, herregud. Var mest bara på foodavdelningen och det var så amazing. Alla sorters korvar, fisk, skaldjur, teer, choklad, frukter och bröd man kan tänka sig. Var så vackert och svindyrt haha. Efter att ha varit där ett tag så gick jag till Green Park där jag satt och läste, lyssnade på en av mina höstspellistor och njöt av London. Så fin stad att vara i på hösten. Titta bara!

Kommentera

