En söndag i oktober

Processed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with f2 preset

Igår morse efter en 5 km morgonpromenad besökte jag en Farmer’s market en kvart ifrån mig. Alltså älskar sånt här, så himla drömmigt.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Efter att ha strosat runt ett tag tog jag bussen till Kensington där jag åt en ceasarsallad på ett franskt mysigt café.

Processed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with f2 presetEfter att ha kommit hem och lagat middag, pratat med Arvid och familjen så begav jag mig till Rebeckas jobb för att dricka lemonad och läsa bok. Får jag-saknar-dig-så-jag-går-sönder-sms av Arvid och får kramp i hjärtat av hur mycket jag saknar honom. Men på något sätt lyckas han alltid få mig att känna mig hel, även om han är hundratals mil ifrån mig. Min fina älskade Arvid, hur skulle jag överleva utan dig?
När jag kom hem somnade jag till ett avsnitt av OITNB. Så såg min söndag ut. Fin ändå.

 

Kommentera

