Portobello Belle

IMG_8083-0.JPGIMG_8092-0.JPG

 

IMG_8094-0.JPG

 

IMG_8093-0.JPG

 

Imorse vaknade jag tidigt och gjorde mig en god frukost bestående av yoghurt med valnötter, solrosfrön, banan och gojibär. Till det hade jag ett knäckebröd, en passionsfrukt, te och citronvatten. Mums. Sedan begav jag mig ut på en löptur. Hade bestämt mig för att springa en mil och fyfarao vad det var tungt idag, motvind och massa folk överallt. Men det gick och jag satte ny rekordtid!

Heja! En dusch och en äggröra senare var jag påväg mot Portobello road som Dire Straits sjunger om. Jag skulle nämligen gå på Portobello road market. Det var så mysigt, så mycket matstånd (titta bara bilderna ovan; heaven) och så mycket folk. Köpte en pannkaka med jordgubbar i till mellanmål och två timmar senare satt jag hos Ellis och drack te och skypeade med Arvid. Fint.

Sedan dess har jag lagat middag; kyckling, hericoverts, bulgur och sallad. Planen för kvällen var egentligen att jag skulle hänga lite på Rebeckas jobb men since jag har sjukligt ont i mitt ben (gissar på överansträngning eller liknande) är det nog bäst att vila lite. Åhå :(
Lyssnar på Rolling Stones och myser iallafall. Imorgon ska jag på Farmer’s market. Pepp! Hoppas ni har en awesome lördag!

Kommentera

