Give me your best shot London

Förutom Hard Rock-besöket igår så startade jag dagen med en 6 km löptur längs Themsen. Solen sken över London för första gången på flera dagar vilket framkallar ett och annat leende. Så fint!
Nu har jag precis varit och storhandlat. Köpte massa mat så som kyckling, lax, ägg, bär, bulgur och så unnade jag mig valnötter, solrosfrön och gojibär. Så nu har jag mat i kylen och frysen så det räcker ett tag!
Planerna för dagen är träning (intervaller), en skypedate med Arvid och min familj, och ikväll ska jag troligtvis till Ellis och Tove i östra London. Mysfredag!

IMG_8042-1.JPG

IMG_8043-1.JPG
Bilder från förrgårkväll då jag satt på mitt förra jobb och drack te, läste och pratade med mina fina vänner!

Kommentera

