En Londonklyscha

IMG_8006.JPG
Ikväll har jag varit en vandrande londonklyscha då jag gått under mitt svart- och vitprickiga paraply och lyssnat på Adele medan regnet öst ner. Rätt mysigt ändå. Jag stannade och köpte frukt, te och grekisk yoghurt till frukosten imorgon. Så min kväll har spenderats i min säng med en skål med vindruvor och passionsfrukt och en kopp te samtalandes med Arvid i timtals ❤️
Annars idag har jag sprungit en runda på 5,5 km, kört lite styrka och pratat med min saknade Amanda och min familj. Har tvättat och sånt idag, och läst bok på tunnelbanan också.
Och förresten så har jag bestämt mig för att oavsett hur elakt London har betett sig mot mig så ska jag fasen rocka tiden som är kvar här!

Kommentera

