Korallreven och vintergatan

IMG_7995-0.JPG

IMG_7986-2.JPG
Efter tre nätter och fyra underbara dagar hos Sofia kändes det aningen motigt att ta tåget tillbaka till London. Dessa dagar har jag tränat, tänkt, lagat god mat och myst med Sofia. Idag startade vi dagen med en fantastisk promenad, sedan god frukost och efter det en cykeltur till Blackdown.
Nu är jag tillbaka i London och har bestämt mig för att göra det bästa av tiden här. Ikväll ska jag laga god lax, lyssna på Mumford och Markus, prata med Arvid, skriva listor (älskar listor) och läsa. Imorgon ska jag träffa Tove och det ska bli fint!
Har suttit i timmar och försökt få ner fem år av kärlek i ett blogginlägg, men det är svårt ska jag säga er! Men snart så!
Stor puss på er!

Kommentera

