Haslemere

IMG_7965.JPG

IMG_7963.JPG

IMG_7980.JPG

IMG_7964.JPG
Igår var en himla fin dag. Sofia och jag startade morgonen på bästa sätt med en 7 km pw/löptur upp till Black Down. Och den här naturen alltså, så fantastisk. Känns som att jag är mitt i en Harry Potter-film eller i en Morden i Midsomer inspelning!
Efter att ha lagat megagod mat (rotfrukter och kyckling i ugn) så började det storma här. Det spöregnade, blåste och åskade så himla mycket att strömmen i hela staden gick. Perfekt för en myskväll tänkte Sofia och jag. Så vi drack te, åt frukt och nötter och snicksnackade hela kvällen 💖 så fint.

Idag åt vi bananpannkakor till frukost och snart ska jag ge mig ut på en löptur medan Sofia är i skolan. Puss

Kommentera

