Sedan sist

Hej fina.
Sedan sist har det hänt en hel himla del ska ni veta. Jag har flyttat och släpat på tre stora tunga väskor kors och tvärs genom hela London vilket resulterade i enorma blåmärken på hela benen, jag har haft min älskade älskade Arvid här under en underbar helg då vi har myst, hängt i Hyde Park, ätit och druckit gott och bara njutit av att äntligen äntligen få umgås med varandra igen, vi har förlovat oss (JAAA, jag vet, måste nypa mig i armen varje gång jag tänker på det, SÅ lycklig, men mer om det i ett annat inlägg), jag har blivit arbetslös och gråtit konstant i 6 timmar och just nu befinner jag mig i Haselmere hos min räddare Sofia.
Så ja. Londonlivet är lite upp och ned just nu men nu vet ni att jag lever. Tusen kramar och pussar till er!

IMG_7957.JPG

IMG_7960.JPG

IMG_7961.JPG

IMG_7968.JPG

Kommentera

