Green park och Abbey road

Alltså vilken fin dag jag hade igår. Mötte upp Sofia och gick och köpte lunch för att ta med oss till Green Park. Vi köpte sallad och kycklingvingar efter sjukt mycket velande på Tesco haha. Sedan satt vi i timtals och bara pratade om viktiga och oviktiga grejer. Så himla himla fint. Behövde verkligen det här. Bästa Sofia. Är påfylld med så mycket ny energi, värme och kärlek. Efter ett tag begav vi oss till Abbey road där vi skrattade åt alla turister och åt oss själva. Beatles-fanet i mig wowade och oooade. Så häftigt.

Igårkväll pussades jag med Arvid på Skype och pratade med min alldeles egna solstråle Amanda som jag saknar så mycket!
Nu har jag tränat intervaller i ett höstigt Hyde Park och kl ett ska jag luncha med en kanadensisk tjej. Wihu!

IMG_7834.JPG

IMG_7833.JPG

IMG_7835.JPG

IMG_7836.JPG

Kommentera

