Om en lite sämre dag

Okej. Gårdagen var nog den sämsta dagen hittills. Från och med den stunden då jag klev upp ur sängen och tills jag kom till jobbet grät jag nästan konstant. Känslan av lite ensamhet, tusen saker att göra, blandat med kaos på jobbet och efter nätter med för lite sömn blev väl bara för mycket antar jag. Jag grät och grät och grät och pratade med mamma, Arvid och Lina. Vad skulle jag göra utan dessa människor? Troligtvis gå under. Men efter ett par timmar på jobbet och två glas vin började det släppa. Tur. Så idag vaknade jag upp (jättetrött bör nämnas) och bestämde mig för att det här ska bli en himla bra dag. Och det är okej att bryta ihop och ha värdelösa dagar så länge man bestämmer sig för att ha övervägande del bra dagar. Så nu har jag ätit frukost och pratat med en nyvaken och sömnig Arvid. Mysigaste ❤️ hade planerat en springtur men eftersom jag fortfarande har ont i halsen (är så rädd att det ska bli som i somras) så tar jag en promenad istället och hoppas hoppas hoppas att jag kan springa imorgon! Efter promenaden ska jag umgås med saknade Sofia! Låter som en bra dag att ha en bra dag på!

IMG_7813.JPG

Kommentera

