Påfylld med positiv energi, mat och vin.

Igår skulle jag som ni vet äntligen få träffa pappa igen (som var här på jobb). Jag mötte upp honom och hans kollega på hotellet där ceremonin hade ägt rum. Bästa känslan att får krama någon man verkligen saknat?
Vi gick till en pub i Soho och tog en öl innan vi gick till mitt jobb och åt en så fantastisk trerättersmiddag och drack gott vin. Jag har nog inte ätit så mycket som jag åt igårkväll på hela den här resan haha. Vi pratade och pratade och pratade och pratade och ville aldrig att kvällen skulle ta slut. När jag kramats hejdå med pappa och sagt ”ses snart igen” vid Hyde Park corner tog jag bussen hem. Och jag kunde verkligen inte sluta le. Så himla himla himla lycklig. Den absolut bästa kvällen sedan jag kom hit. Antecknade innan jag somnade: den här kvällen ska jag spara i mitt hjärta föralltid.

IMG_7804.JPG

IMG_7806.JPG

IMG_7805.JPG

IMG_7807.JPG

IMG_7803.JPG

Kommentera

