Even a bad day is a good day in London

Igår gick jag upp tidigt för att äta frukost och sedan ge mig ut på en morgonpromenad. Men åh vad jag hade ont i halsen och jag kände mig så hängig så efter att jag varit och köpt halstabletter gick jag och la mig igen och vilade samt pratade med Krisse ❤️ Sedan spenderade Lovisa och jag några timmar på Naturhistoriska Museet och det var mycket fint.
Sedan skypeade jag med Lina, Arvid och mamma ca hela kvällen innan jag somnade. Idag mår jag lite bättre men har fortfarande ont i halsen så den planerade löpturen blir inte av men jag ska ta mig ut på en promenad iallafall och hoppas hoppas hoppas att det här går över så att jag kan få börja springa igen! Vill inte ha uppehåll nu när det äntligen börjar gå bra. Så håll tummarna för mig!
Igår bokade Arvid flyg hit och inget gör mig lyckligare i själen än det ❤️ och idag ska jag få träffa min fina pappa igen! Tusen glädjehopp på det!

IMG_7777.JPG

IMG_7776.JPG

IMG_7775.JPG

Kommentera

