230914

IMG_7756.JPG

IMG_7755.JPG

IMG_7757.JPG
Idag startade jag min morgon med en åtta km löptur i Hyde Park och sedan en tre km promenad hem. Det är så fint att springa i ett nyvaket London även om jag saknar att springa i skogarna hemma ❤️ Idag har vi hängt i Notting Hill och så vi ätit middag på restaurangen här nere då vi har 25% rabatt på mat där haha. Så det är typ första riktiga maten jag ätit på jag vet inte hur länge. Längtar verkligen tills jag flyttar in och kan laga riktig mat. Nu har jag skypeat med min fina Ellen och är astrött så ska sova snart och innan dess pussas lite med Arvid på Skype!

Kommentera

