Best shot

Processed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with f2 preset

Igår efter att jag hade sprungit och duschat åkte jag in till Covent Garden och hängde där under vimplar och i fina vintagebutiker. Pratade med Arvid i flera timmar och det är så fint att aldrig vilja lägga på och när man är absolut megatvungen att göra det så säger han ”Vi pratar ikväll igen, det måste vi!”. Finaste jag vet.

Processed with VSCOcam with f2 preset

Jag åkte hem till Lovisa med nudelwok och sedan gjorde vi oss i ordning för att åka till Soho och dricka te med Ellis. Här är jag i min nya tröja!

Processed with VSCOcam with f2 preset Processed with VSCOcam with f2 preset

 

Idag har jag gått en promenad och pratat med Adina. Pratat med min saknade fina Jennifer i två timmar, varit på bankmöte och hängt i en park och läst. Har även varit hungrig heeeeeeela dagen pga äter typ inget här pga inga matlagningsmöjligheter och pga skitdyrt att äta ute. Till frukost (som ingår) åt jag  yoghurt med banan i och mackor. Till lunch en liten yoghurt med banan och solrosfrön och till middag små kycklingklubbor, tomater och ett knäckebröd. LÄNGTAR EFTER RIKTIG MAT. Nu ska jag skypea med Arvid, Lina och Ellen. Är tydligen ledig fram till fredag pga andra som provjobbar (hoppas fasen jag får vara kvar) så ska planera in lite kul grejer att hitta på i veckan. OCH PÅ TORSDAG KOMMER PAPPA! Puss fina

Kommentera

