Att klara mer än vad man tror

IMG_7713.JPG

<a
Igår bestämde jag mig för att ta en springtur i Hyde Park efter frukost. Eftersom jag brukar springa runt sex km tänkte jag att jag skulle springa lite längre, kanske runt sju-åtta. Men sedan bestämde jag mig att jag ska fasen springa en mil. Jag ska bevisa för mig själv att jag verkligen kan. Och så bara gjorde jag det. Och inte nog
Med det så sprang jag ännu lite längre än så, hela 12 km. Och det fina är att jag känner att jag lätt hade kunnat springa tre till.
Och något som är ännu finare är att jag verkligen klarade det, att jag gjorde det för min egen skull och fick bevisa för mig själv att jag faktiskt kan. Så stor klapp på axeln från mig själv till mig själv för att jag har viljan och kämparglöd!

2 reaktioner på ”Att klara mer än vad man tror

Kommentera

