Hammersmith Bridge

IMG_7671.JPG

IMG_7670.JPG
Efter min springtur på 5,5 km på Kensington high street (som gick oväntat bra, springer ju aldrig bland så många människor) gick Lovisa och jag till Themsen och Hammersmith Bridge som bara ligger ett par minuter från oss. Lyx att bo så nära vattnet ändå. Sedan jobbade jag och det gick också oväntat bra, fick massa beröm och jag börjar verkligen tycka om mitt jobb. Ska berätta mer om det någon dag :) idag väntar flytt till ett annat vandrarhem där vi ska sova i sovsal haha :( känns lite scary men det löser sig nog och ikväll ska jag jobba igen!
Puss

Kommentera

