Green Park

IMG_7659.JPG

IMG_7658.JPG

IMG_7660.JPG
Gårdagen var inte riktigt min dag. Att starta en dag med ett mental breakdown är inte min favoritstart på morgonen precis, men sånt som måste få hända då och då om man är ledsen. Så efter min morgonpromenad åt Lovisa och jag frukost innan vi gick och bokade möte med banken för att få ett bankkonto här. Sedan åkte vi in till Soho då Lovisa skulle provjobba och jag gick vidare till Green Park och satte mig ner, andades och pratade med familjen och Arvid, vilket oftast är den bästa medicinen mot ledsenhet.
Efter en timme i Green Park åkte jag hem och gjorde den äckligaste soppa jag någonsin ätit :( och två timmar efter det får Lovisa och jag reda på att vi är hemlösa på riktigt i två dagar då vårt nya vandrarhem är fullt till på fredag och det här vi är på nu blir fullt när imorgon. Så efter lite panik och extremt många sökningar på Booking så hittade vi ett annat vandrarhem att bo på i två nätter innan vi flyttar igen. Så kommande dagar blir mycket stress och fram och tillbaka då jag även jobbar 17.00-23.30. Men det fixar vi, har ju fixat allt annat hittills så det borde inte bli några problem. Nu ska jag ut och springa innan jag väcker Lovisa för frukost. Puss!

Kommentera

